2013. augusztus 24., szombat

How it's made...avagy, hogy is készül(het) egy magyar puukko.

Akkurátusan összekészítek minden eszközt.

Miután 3 db lyukat kifúrtam, összefűrészelem őket.

Lecsiszolok két agancsdarabot, mert abból lesz a bakni.

Rajzolok, és lefűrészelem a fölösleget.

Nagyjából levagdosva. Mindjárt megcsiszolva.

Addig reszelek, amíg nem látok át a fa, és az agancs közt.

A baknikban is kialakítom a markolattüske helyét.

Már alakul a (fa)molekula.

Mindent mindennel összeragasztok. Készül a rablónyárs.

Kicsit préselek is rajta. És közben én is nyögök.

Letisztázva jobban mutat. Megkönnyebbülve !

Aha ! Innen még le kell csiszolni egy pöttyet.

A gépi csiszolás után. Kezd kialakulni a markolat.

Ez a kedvenc részem, a negatív csiszolás. Legömbölyítés.

A kés kész. De tokatlan.

De most már nem. Szinte kész is vagyok. Na jó. Kész vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Szia Ama!

    Csak most vettem észre, hogy ilyen munkafolyamat bejegyzésed képekkel.
    Tetszik.
    Legközelebb egy műhelybemutatást is csinálhatnál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz Ed !

      Ha én bemutatnám a műhelyem, akkor nagyon meglepődnél. Ugyanaz a káosz uralkodik benne, mint a fejemben.

      AMA.

      Törlés